مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 21:122022-08-24سياسي

50 روستای رودسر در دستور کار انجام آسفالت


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه اعتبارات ملی بنیاد مسکن شهرستان رودسر افزایش یافته است، گفت: کار آسفالت حدود 40 روستا در حوزه های مختلف شهرستان رودسر انجام شده و مقدمات آسفالت حدود 50 روستای این شهرستان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان عصر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های مقاوم سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن در روستای بی بالان کلاچای اظهار کرد: اعتبارات ملی بنیاد مسکن شهرستان رودسر در سال 98، حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که با پیگیری های مکرر انجام شده در سال 99 به 25 میلیارد و 600 میلیون تومان و در سال 1400 به 27 میلیارد تومان و امروز این اعتبارات به 61 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت بنیاد مسکن، در حوزه آسفالت راه روستایی رودسر انقلابی اتفاق افتاده است، افزود: کار آسفالت حدود 40 روستا در حوزه های مختلف شهرستان رودسر انجام شده و مقدمات آسفالت حدود 50 روستای این شهرستان در دستور کار است.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اعتبار 12 میلیارد تومانی بنیاد مسکن رودسر در کمیته برنامه ریزی این شهرستان که بخشی از این اعتبارات برای مطالبات معوقه پیمانکاران پرداخت می شود، تصریح کرد: قیمت قیر که در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روستای رودسر در دستور کار انجام آسفالت

50 روستای رودسر در دستور کار انجام آسفالت