مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 19:022022-08-24بين الملل

هشدار آمریکا به ترکیه: با روسیه تجارت کنید، تحریم می شوید


انجمن تجاری ترکیه دریافت نامه از وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تحریم های احتمالی در صورت ادامه تجارت با روسیه را تایید کرده است.

- انجمن تجاری ترکیه دریافت نامه از وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تحریم های احتمالی در صورت ادامه تجارت با روسیه را تایید کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا با ارسال نامه ای به بزرگترین انجمن تجاری ترکیه نسبت به احتمال تحریم ترکیه در صورت ادامه تجارت با روسیه هشدار داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انجمن تجاری ترکیه دریافت نامه از وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تحریم های احتمالی در صورت ادامه تجارت با روسیه را تایید کرده است.

  خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که واشنگتن به طور فزاینده ای نگران است که دولت و شرکت های روسیه از ترکیه برای فرار از محدودیت های مالی و تجاری غرب اعمال شده در پاسخ به حمله به اوکراین استفاده می کنند.

  این در حالی است که رجب طیب اردوغان ، رییس جمهور ترکیه و ولادیمیر پوتین همتای روس  او  در نشستی در سوچی در دریای سیاه در اوایل ماه جاری توافق کردند که همکاری های اقتصادی خود را افزایش دهند.

  اینک داده های رسمی نشان می دهد که ارزش صادرات ترکیه به روسیه بین ماه های مه و جولای حدود 50 درصد نسبت به رقم سال گذشته رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به ترکیه: با روسیه تجارت کنید، تحریم می شوید

هشدار آمریکا به ترکیه: با روسیه تجارت کنید، تحریم می شوید