مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-24اقتصادي

آغاز عملیات گازرسانی به منطقه مرزی باجگیران با حضور وزیر نفت


سرپرست فرمانداری قوچان از آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه مرزی باجگیران پس از گذشت سال ها با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان با حضور وزیر نفت همزمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، عباسعلی صفایی ظهر امروز در نشست خبری هفته دولت با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: 25 دستگاه اجرایی در قالب 106 طرح در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 469 میلیارد تومان را همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسانده یا آغاز عملیات اجرایی آن شروع می شود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته میزان پروژه های افتتاحیه 26 طرح با اعتبار 41.

5 میلیارد تومان بوده است، افزود: طرح های قابل افتتاح امسال 140 میلیارد تومان و کلنگ زنی 328 میلیارد تومان است که با حضور مسؤولین استانی و کشوری همچون وزیر نفت به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی می شود.

سرپرست فرمانداری قوچان یکی از مهمترین پروژه های هفته دولت را آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه مرزی باجگیران با اعتبار 240 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها و این شهر مرزی از مطالبات جدی مردم طی سال های گذشته بود که 8 روستا در مرحله اول و مابقی به همراه سه روستای بخش شیرین دره در فاز دوم گازرسانی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات گازرسانی به منطقه مرزی باجگیران با حضور وزیر نفت

آغاز عملیات گازرسانی به منطقه مرزی باجگیران با حضور وزیر نفت