مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:122022-08-24اقتصادي

موافقت با لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در جلسه هیئت دولت


هیئت وزیران در جلسه امروز با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو در قالب لایحه موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیئت دولت در جلسه صبح امروز چهارشنبه (2 شهریور) به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، به پیشنهاد در شورای عالی مسکن ارایه و این وزارتخانه مسئول نظارت بر حُسن اجرای مصوبه است.

موافقت با لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاح مصوبه مربوط به شماره گذاری موتورسیکلت و خودروهای دیزلی هیئت وزیران با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو در قالب لایحه موافقت کرد.

بر این اساس، در صورت عدم وجود خودرو یا موتورسیکلت برای اسقاط به اندازه کافی و اختلال در روند تولید یا عرضه با تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولیدکنندگان و واردکنندگان می توانند با پرداخت یک درصد قیمت خودرو یا موتورسیکلت تولیدی یا وارداتی به صندوق ملی محیط زیست، مجوز شماره­گذاری دریافت نمایند.

منابع حاصل صرف پرداخت مساعدت کرده و مقواهای مورد نیاز را با اخذ حقوق ورودی 5 درصد ترخیص نموده است اما حدود 841 تن از مقوای مذکور را به عنوان وثیقه مابه التفاوت حقوق ورودی در گمرک نگه داشته و ترخیص آن با تعرفه 5 درصد را منوط به صدور مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در جلسه هیئت دولت

موافقت با لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در جلسه هیئت دولت