مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-24سياسي

همایش ملی «روز پزشک» با حضور 300 مهمان در همدان/ تقریر از 60 پزشک نمونه


رییس نظام پزشکی همدان از برگزاری همایش ملی «روز پزشک» با حضور 300 مهمان در همدان خبر داد و گفت: در این مراسم از 60 پزشک نمونه تقدیر خواهد شد.

- علیرضا مدرکیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم ملی روز پزشک طی پنج شنبه این هفته در همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال برای نخستین بار مراسم ملی روز پزشک به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا در آرامگاه ایشان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سالها به دنبال این بودیم مراسم ملی پزشک را در کنار آرامگاه بوعلی برگزار کنیم و امسال این توفیق حاصل شده است بیان کرد: همایش ملی روز پزشک نیز صبح روز پنجشنبه در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و بعد از آن، ادای احترام به مقام ابن سینا را در آرامگاه بوعلی خواهیم داشت.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به حضور رییس کل نظام پزشکی، جمعی از مقامات کشوری، پزشکانی از سایر استانها به همراه مسئولان استانی در این مراسم عنوان کرد: وجود آرامگاه بوعلی در همدان و سالروز ولادت ایشان و روز همدان ظرفیت هایی بود که امسال مراسم ملی روز پزشک در همدان برگزار شود و جایگاه بوعلی سینا را به عنوان یک پزشک حاذق در همدان گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «روز پزشک» با حضور 300 مهمان در همدان/ تقریر از 60 پزشک نمونه

همایش ملی «روز پزشک» با حضور 300 مهمان در همدان/ تقریر از 60 پزشک نمونه