مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 12:522022-08-24سياسي

«دین و طب» دو بال سعادت بشری است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دین و طب دو بال سعادت بشری هستند، گفت: انشقاق دین و طب از سوی استعمارگران موجب نابودی سلامت بشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین گرامیداشت روز پزشک و داروساز در سالن اجتماعات الزهرا (س) رشت با بیان اینکه ابن سینا دانشمندی توانا و چیره دست بود که با جامعیت دانش و علم توانست کار ماندگاری از خود به یادگار بگذارد، اظهار کرد: شاخه های دانش طب و علم پزشکی امروز نقش مهمی در زندگی و حیات بشر داشته است.

  وی با بیان اینکه اسلام دین سلامت و پزشکی است، گفت: قرآن و دین اسلام به سلامت جسم و روان انسان تأکید و توجه ویژه ای دارد.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آسیب های روانی در جسم انسان بیان کرد: درد روان از درد جسم آسیب پذیرتر است و افرادی که دچار آسیب های روانی هستند جسمشان دچار مشکلات فراوان می شود.

  فلاحتی با تأکید بر توجه به آرامش روحی و روانی افزود: همان اندازه که به فکر سلامت جسم هستیم باید نسبت به آسیب های روحی نیز دغدغه مند باشیم.

وی با بیان اینکه دین و طب دو بال سعادت بشری هستند، گفت: انشقاق دین و طب از سوی استعمارگران موجب نابودی سلامت بشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دین و طب» دو بال سعادت بشری است

«دین و طب» دو بال سعادت بشری است