مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 12:322022-08-24سياسي

قالیباف به لرستان سفر می کند


رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفرهای نظارتی خود، امروز به استان لرستان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عصر امروز (چهارشنبه دوم شهریور) در ادامه سفرهای نظارتی در راس یک هیأت پارلمانی- نظارتی به استان لرستان سفر می کند.

مهم ترین هدف این سفر که روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و نمایندگان استان نیز در آن حضور دارند، نظارت بر اجرای مصوبات و قوانین مربوط  به این استان و بررسی میزان پیشرفت طرح اصلی لرستان و در نهایت اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح هاست.

درباره این نظارت میدانی از روزهای گذشته تیم نظارتی مجلس با سرپرستی پژمان پشمچی زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به لرستان سفر کرده بود و در گفت وگو با مقامات ارشد اجرایی لرستان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اصلی، مطالبات اساسی مردم و نیز میزان تحقق احکام قانونی و قوانین بودجه و برنامه توسعه پنج ساله در این استان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و براساس این سفر شبکه ای از مسائل لرستان تدوین شده است.

همچنین طی هفته های اخیر مجمع نمایندگان استان و برخی وزرا نیز در جلسات جداگانه با رییس مجلس به بیان گزارشی از آخرین وضعیت مسائل لرستان در حوزه های تخصصی خود و میزان پیشرفت پروژه های اصلی و راهکار حل موانع اتمام طرح های نیمه تمام پرداخته اند که در این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف به لرستان سفر می کند

قالیباف به لرستان سفر می کند