مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-24سياسي

لازمه تحقق ایران قوی تمرکز بر توانمندی دانشگاه هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته دولت و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، - رییس دانشگاه تهران لازمه تحقق ایران قوی را تمرکز بر توانمندی های دانشگاه ها دانست و گفت: استقلال مالی و اداری این مجموعه ها شرط اصلی تحقق دانشگاه کارآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با گرامیداشت آغاز هفته دولت و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، درخصوص شعار دولت سیزدهم با عنوان دولت مردمی؛ ایران قوی اظهار داشت: در این شعار محوری قطعاً دانشگاه ها به عنوان نماد قدرت کشور تلقی می شوند.

قوت هر جامعه و کشوری در علم و دانش و عالمان آن کشور است و مردمی بودن دولت نیز وظیفه دانشگاه ها را در زمینه قرارگیری این قدرت و قوت در خدمت مردم عزیز سنگین تر می کند؛ بنابراین باید توان مان را طوری متمرکز کنیم که ایران قوی را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در همه کشور ها ابزار قدرتمند و حرکت جامعه به سوی کارآمدی تلقی می شوند، خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر با همه محدودیت هایی که وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق ایران قوی تمرکز بر توانمندی دانشگاه هاست

لازمه تحقق ایران قوی تمرکز بر توانمندی دانشگاه هاست