مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:572022-08-24اقتصادي

لزوم حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی در زمان نقل و انتقال


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس ماده 37 قانون تامین اجتماعی و برای اخذ مفاصا حساب، موظف به معرفی واحدهای تولیدی به سازمان تامین اجتماعی در زمان نقل و انتقال آنان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ماده 37 قانون تامین اجتماعی و برای اخذ مفاصا حساب، موظف به معرفی واحدهای تولیدی به سازمان تامین اجتماعی در زمان نقل و انتقال آنان هستیم که متاسفانه این موضوع باعث نارضایتی واحدهای تولیدی و افزایش بروکراسی های اداری شده است.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی از قانون شهرداری ها مستثنی بوده و این شرکت از بابت صدور پروانه ساختمان و پایان کار، هزینه ای از واحدهای تولیدی دریافت نمی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: ماده 5 بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی تاکید می کند که واحدهای تولیدی مکلف هستند به منظور پوشش بیمه کارگران ساختمانی، 15 درصد از هزینه پروانه ساختمان را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند، در حالی که با توجه به رایگان بودن صدور پروانه ساختمان در شهرک های صنعتی، این هزینه بایستی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی صفر در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی در زمان نقل و انتقال

لزوم حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی واحدهای تولیدی در زمان نقل و انتقال