مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-24سياسي

یک هزار پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد


در هفته دولت یک هزار پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در روز اول هفته دولت با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ این گرانقدران ادای احترام کرد و اظهار داشت: آغاز هفته دولت را از مزار شهدا شروع کردیم که این امر نمایانگر این است که ما به برکت همین خون شهدا مسئولیت های دولتی را اشغال کردیم و باید حتماً مسیر این عزیزان را ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استمرار دفاع، هم اینک در سنگرهای مبارزه با دشمنان قرار داریم؛ لذا امیدواریم به برکت همین خون شهدا بتوانید مطابق منش آنان عمل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی 200 پروژه دیگر را نیز شاهد خواهیم بود که امیدواریم با هدف محرومیت زدایی بخشی از نیاز استان را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها برای حل مسائل استان استفاده کردیم و با اولویت قرار دادن موضوع آب، راه و مرز این منطقه امیدواریم بتوانیم سیستان و بلوچستان را به محور توسعه استان تبدیل کنیم.

مدرس خیابانی ادامه داد: 150 کیلومتر جاده و بزرگراه اصلی در یک ساله گذشته تحویل شد که این امر برای استان اهمیت فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

یک هزار پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد