مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:022022-08-24سياسي

ارسال اولین کاروان تجهیزات به مدارس کهگیلویه و بویراحمد


در نخستین روز از هفته دولت و در راستای پروژه مهر جهت تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اولین کاروان تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر 11میلیارد تومان راهی مدارس شدند.

- معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین باشکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: زیربنای تحول در هر جامعه ای آموزش و پرورش است که در این زمینه برای آغاز سال تحصیلی 1402-1401 باید همه تمهیدات لازم برای شروع مهری بانشاط اندیشیده شود.

سید جواد هاشمی مهر افزود: فضا و تجهیزات نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس دارند که در زمینه تجهیر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

وی گفت: بعد از دوسال کرونایی مدارس در ابتدای مهر به شکل حضوری کار خویش را آغاز می کنند که لازم است در مدت باقی مانده کمبود ها در مدارس شناسایی و رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته دولت گفت: کاروان های تجهیزات آموزشی به 13 شهرستان ومنطقه آموزش و پرورش برای توزیع  در آموزشگاههای  سراسر استان ارسال شد.

 حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه این تجهیزات شامل میز،صندلی ،وایت برد ،میز معلم و صندلی معلم می باشد گفت: برای  خرید این تجهیزات 5 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اولین کاروان تجهیزات به مدارس کهگیلویه و بویراحمد

ارسال اولین کاروان تجهیزات به مدارس کهگیلویه و بویراحمد