مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-24اقتصادي

7 طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در قزوین به بهره برداری می رسد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از افتتاح هفت طرح و پروژه صنعتی و معدنی به مناست هفت دولت در استان با 218 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزیزاله افضلی با اشاره به افتتاح هفت طرح و پروژه صنعتی و معدنی به مناست هفت دولت در استان با 218 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار، گفت: این تعداد طرح صنعتی برای 485 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی گفت: 2 مورد از این طرح ها در شهرستان البرز، 2 پروژه در بویین زهرا، 2 مورد در آبیک و یک طرح در شهرستان قزوین قرار دارد.

افضلی خاطرنشان کرد: این واحدهای صنعتی در حوزه تولید خودرو(وانت)، ورق کارتن سه لا، دی اکتیل فتالات، قطعات خودرو، بطری و مس کاتد فعالیت دارند که در این هفته با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به شعار سال و شرایط اقتصادی کشور تلاش کرده ایم تمام ظرفیت ها و توان خود را برای حمایت از صنعتگران و واحدهای تولیدی  به کار بگیریم و با فعال سازی ظرفیت های راکد و غیرفعال شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان باشیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در قزوین به بهره برداری می رسد

7 طرح صنعتی و معدنی به مناسبت هفته دولت در قزوین به بهره برداری می رسد