مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-24سياسي

مسائل کشور نباید به دور از چشمان مردم حل شود


استاندار مازندران با بیان اینکه مردمی کردن سیاست های اجرایی یکی از مولفه های دولت سیزدهم است، گفت: این دولت نگاهش این است که مسائل کشور نباید به دور از چشمان تیزبین مردم حل شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت در مازندران با حضور حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان، دستیار ویژه استاندار ، معاونان و مشاوران استاندار، فرماندار شهرستان ساری و مدیران دستگاه های اجرایی در گلزار شهدای ساری برگزار شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم، اظهار کرد: دولت شهید رجایی، دولت مردمی بود، پایه گذار اصلی دولت مردمی بود بعد از آن هر دولتی در جمهوری اسلامی ایران وارد کارگزار عملیاتی شد خواست خودش را با دولت شهید رجایی محک بزند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نخستین مولفه دولت شهید رجایی ولایت مداری بود، اضافه کرد: شهید رجایی مجذوب در حضرت امام بود و اشاره امام به منزله دستور و ابلاغ بود.

حسینی پور ادامه داد: دومین مولفه شهید رجایی، مردم داری بود؛ این شهید الگویی جدیدی از حکمرانی اسلامی را در کشورمان حاکم کرد که کماکان باوجود فرصت بسیار کوتاه، محدود و حداقلی دولت ایشان آثار و تبعات دولت همچنان به جای مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل کشور نباید به دور از چشمان مردم حل شود

مسائل کشور نباید به دور از چشمان مردم حل شود