مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-24سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر قزوین از اولویت های شورای ششم است


رییس شورای اسلامی شهر قزوین قزوین گفت: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح شهر قزوین و تکمیل آنها در اولویت برنامه های شورای ششم می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی با اشاره به برنامه بازدید اعضای شورا از برخی پروژه های عمرانی سطح شهر اظهار کرد: اعضای شورا به صورت جدی تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره در سطح شهر را پیگیری می کنند و در این راستا نیز تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از این جلسه خواستار پاسخگویی سریع شهرداری پیرامون نامه های ارسالی از سوی شورای اسلامی شهر قزوین شد و گفت: ضرورت دارد شهرداری پاسخگوی  نامه های ارسالی از دفتر شورا در مدت زمان تعیین شده باشد.

 رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش همچنین با بیان اینکه بخشی از اختیارات هزینه کرد در حوزه اعتبارات به کمیسیون فرهنگی شورا داده شده است، خاطرنشان کرد: مصوبات کمیسیون فرهنگی شورا لازم الاجراست و باید توسط شهرداری قزوین اجرا شود.

وی همچنین خواستار پاسخگویی شهرداری قزوین به نطق های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین شد.

فرمانی در ابتدا ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام چهارم شیعیان، روز پزشک، زادروز حکیم ابوعلی سینا را گرامیداشت و گفت: از خدمات بی شمار تمام پزشکان که نقش و جایگاه ویژه ای را در سلامت افراد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر قزوین از اولویت های شورای ششم است

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر قزوین از اولویت های شورای ششم است