مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-24اقتصادي

افتتاح 10 طرح راهداری و حمل ونقل جاده ای در سمنان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از افتتاح 10 پروژه و طرح راهداری و حمل ونقل جاده ای هم زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

- احسان منصورکیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تشریح پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته، 10 طرح و پروژه در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای به بهره برداری خواهد رسید که ازجمله آن ها می توان به روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی به عنوان دیگر پروژه های قابل افتتاح در حوزه راهداری هفته دولت از پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان- سمنان و سرخه به طول 11 کیلومتر، بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول و هزار و 400 متر و روکش آسفالت مهمانشهر به طول یک کیلومتر یادکرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اظهار کرد: در بخش راه روستایی، احداث جاده و آسفالت روستاهای منصورکوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول دو هزار و 700 متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول دو هزار و 500 متر با 22 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار از پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

منصورکیایی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 طرح راهداری و حمل ونقل جاده ای در سمنان

افتتاح 10 طرح راهداری و حمل ونقل جاده ای در سمنان