مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-24سياسي

سرلشکر باقری: سپاه به خوبی اسناد دفاع مقدس را نگهداری کرده است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه اسناد دفاع مقدس را به خوبی نگهداری کرده و آنها را از آسیب های احتمالی، حفاظت و به خوبی آرشیو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار نگهداری کرده و آن ها را از آسیب های احتمالی که ممکن است در طول زمان به وجود بیاید، حفاظت و به خوبی آرشیو کرده است.

مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه در همه آثار مکتوب، هنری و یا اطلس هایی که ابن مجموعه ارزشمند منتشر کرده از این اسناد بهره برده است.

وی افزود: خطر بزرگی که همه حوادث بزرگ تاریخی از جمله دفاع مقدس را تهدید می کند، مسئله تهدید، فراموشی، دروغ، اغراق و مانند این هاست که وجود این اسناد باعث می شود چنین خطراتی به راحتی به وجود نیاید.

  سرلشکر باقری گفت: یعنی اگر عده ای اهل تحقیق وجود داشته باشند که با استفاده از این اسناد واقعیت ها را استخراج کنند، تفاوت آن با هرگونه تحریف، دروغ و اغراق مشخص شده و فراموشی هم باعث زنگار گرفتن واقعیت ها نخواهد شد.

  رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: این اتفاق مهم در حفظ حقایق دفاع مقدس در سپاه رخ داده و دوستان ما در این مجموعه کار شبانه روزی انجام می دهند و جای قدردانی دارد.

این اسناد برای همه محققان سراسر کشور نیز قابل بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: سپاه به خوبی اسناد دفاع مقدس را نگهداری کرده است

سرلشکر باقری: سپاه به خوبی اسناد دفاع مقدس را نگهداری کرده است