مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 22:172022-08-23اقتصادي

انتظار سرخابی ها به پایان می رسد؟


در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره نویسی سرخابی ها گذشته و وعده های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز ها خبر از احتمال بازگشایی نماد های استقلال و پرسپولیس شنیده می شود.

- ، پس از کشمکش های بسیار برای واگذاری سهام سرخابی ها، در نهایت سال گذشته واگذاری آن ها با تلاش دولت سیزدهم محقق شد و پس از سال ها، خصوصی سازی سهام استقلال و پرسپولیس به انجام رسید.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اوایل اسفندماه سال قبل نزد سازمان بورس ثبت و نهم اسفندماه در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران درج شدند.

یک میلیارد و 34 میلیون و 840 هزار و 567 سهم جدید پرسپولیس ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی پرسپولیس از تاریخ 15 اسفندماه به مدت 30 روز پذیره نویسی (تا زمان اتمام پذیره نویسی) شد و قیمت هر سهم در پذیره نویسی 3387 ریال بود.

حداقل تعداد خرید یک برگ سهم و حداکثر آن نیز 885 برگ سهم اعلام شده بود.

همچنین یک میلیارد و 236 میلیون و 99 هزار و 656 سهم جدید استقلال ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی استقلالح از تاریخ 15 اسفندماه به مدت 30 روز (تا زمان اتمام پذیره نویسی) پذیره نویسی شد و قیمت هر سهم در پذیره نویسی 2910 ریال و حداقل تعداد خرید یک برگ سهم و حداکثر آن 1030 برگ سهم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار سرخابی ها به پایان می رسد؟

انتظار سرخابی ها به پایان می رسد؟