مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 19:072022-08-23اقتصادي

فرماندار تایباد: 85 طرح عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد


تعداد 85 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در حوزه های اقتصادی، اشتغالزایی، صنعتی و خدماتی در تایباد افتتاح خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی دونده فرماندار تایباد امشب در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان 85 طرح به بهره برداری می رسد که مبلغ 186 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار دارد.

  وی ادامه داد: تعداد 62 پروژه با اعتبار 152 میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به بخش مرکزی و 23 پروژه با اعتبار 34 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به بخش میانولایت تایباد است.

  فرماندار تایباد افزود: همچنین هشت پروژه شهری و روستایی در سطح شهرستان کلنگ زنی می شوند که اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون تومانی دارند.

  دونده بیان کرد: 71 طرح نسبت به هفته دولت سال گذشته به طرح های امسال افزوده شده و 160 میلیارد تومان افزایش اعتباری داشته است.

نماینده عالی دولت در تایباد تصریح کرد: این طرح های عمرانی در حوزه گازرسانی، آبرسانی، بهسازی معابر و راه های بین شهری، مرمت قنوات، کشاورزی، طرح هادی روستایی، صنعت، مقاوم سازی مسکن، برق رسانی، اشتغال بانوان و بهداشت و درمان هستند.

  این مقام مسئول اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری از واحد تولید گازکربنیک در شهرک صنعتی، مرکز جامع خدمات سلامت روستای حسینی، گازرسانی روستاهای محسن آباد و کشکک، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تایباد: 85 طرح عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فرماندار تایباد: 85 طرح عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد