مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:572022-08-23سياسي

افتتاحیه طرح ملی حامیم در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور حجه الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و حجه الاسلام مقدم مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان .

- افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور حجه الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در تالار فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه طرح ملی حامیم با حضور حجه الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و حجه الاسلام مقدم مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران و رییس مرکز آموزش عالی شهید باهنر و جمعی از اساتید و کارکنان و دانشجو معلمان شرکت کننده در این طرح در تالار فرهنگ برگزار گردید.

در افتتاحیه طرح ملی حامیم در دانشگاه فرهنگیان استان تهران حجه الاسلام کرمی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به این نکته اشاره نمودند که: انقلاب اسلامی به مثابه یک حادثه عظیم تاریخی، دستاورد های متنوعی تا به امروز داشته و شکست های سنگینی نیز به دشمن تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه طرح ملی حامیم در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

افتتاحیه طرح ملی حامیم در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد