مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-23سياسي

روحانیون و امامان جماعات کارکرد آموزشی مساجد را مورد توجه قرار دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نور علی دیلم رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ظهر امروز در مراسم تجلیل از کانون ها، پرچمداران محراب و رابطین افتخاری مساجد شاخص اهل سنت گلستان در مسجد محمد رئوف شهرستان اظهار کرد: مسجد جایگاه ویژه ای در قران، روایات و نزد خداوند داشته و افرادی که ایمان به خدا داشته و به قیامت اعتقاد دارند همواره به تاسیس و احداث مساجد اهتمام ویژه ای دارند.

وی تصریح کرد: کارکرد مساجد با توجه به نیاز روز و اتفاقات کنونی جهان به لحاظ سرعت فضای مجازی و ارتباط گسترده مردم به ویژه جوانان با فضای مجازی تغییر کرده است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: مساجد باید به جایگاه واقعی خود در زمان پیامبر اکرم(ص) که محل زسیدگی به امورات مردم بوده، برگردد.

وی ادامه داد: علما، روحانیون و امامان جماعات مساجد علاوه بر توجه بعد معنوی مساجد می بایست به کارکرد اموزشی این مکان مذهبی توجه کنند.

دیلم گفت: بیان اصول و اعتقادات نه به شکل تکرارز و کلیشه ای، توجه به مکارم اخلاقی، بیان اصول فقهی و اعتقادی، اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان و برگزاری برنامه های تبلیغی از جمله مواردی که باید در مساجد به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و امامان جماعات کارکرد آموزشی مساجد را مورد توجه قرار دهند

روحانیون و امامان جماعات کارکرد آموزشی مساجد را مورد توجه قرار دهند