مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 13:072022-08-23دانش

حمایت جمعی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران از عبدالرضا سیف


در پی انتصاب دکتر عبدالرضا سیف، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران جمع کثیری از دانشگاهیان نسبت به سو استفاده ار نام این استاد دانشگاه واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در پی انتصاب دکتر عبدالرضا سیف، استاد کوشا، بسیجی و ولایتمدار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران که خواسته جمع کثیری از دانشگاهیان انقلابی، متعهد، تحول خواه و ولایتمدار بود، دست هایی با سوء استفاده از نام دانشجو و دانشگاهی و با نشر نامه سرگشاده، بیانیه، عکس و کاریکاتور با جوسازی از طریق فضای مجازی و به یاری رسانه های معاندی همچون بی بی سی، وی او ای، رادیو فردا و بعضی پایگاه های خبری معلوم الحال داخلی اقدام به سیاهنمایی فضای دانشگاه و تخریب ایشان و مدیران و دانشگاهیان همراه ایشان در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و موسسه لغت نامه دهخدا کردند تا مانع اجرای برنامه های پیشرو علمی، پژوهشی و اجرایی ایشان شوند.

کار به جایی کشید که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی شرکت دانشگاهیان در هیات عزاداری اباعبدالله (ع) را به سخره گرفتند و یا مطالبی هزل و مستهجن در فضای مجازی نسبت به بانوان دانشگاهی اخلاقمدار پراکندند.

بعضی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری داخلی هم بی اطلاع از نیت پس پرده، و با تصور علمی بودن دعوا، بریده ها و بخش هایی از مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جمعی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران از عبدالرضا سیف

حمایت جمعی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران از عبدالرضا سیف