مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:272022-08-23سياسي

آغاز واریز علی الحساب معوقات رتبه بندی معلمان


رتبه بندی معلمان به عنوان یکی از مطالبات جامعه فرهنگی، بعد از سال ها کش و قوس های فراوان از امروز با آغاز واریز علی الحساب بخشی از مطالبات معوق معلمان وارد فاز جدید اجرایی شد و سامانه آن جهت بارگذاری مدارک تا نهم شهریورماه فعال است تا بنابر وعده ای که وزیر آموزش و پرورش داده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، تصویب آیین نامه رتبه بندی با فراز و فرود و نقدهایی مواجه و ایراداتی به آن در هیئت تطبیق مجلس وارد و اصلاح شد تا بالاخره 15 مرداد آیین نامه اصلاحی رتبه بندی ابلاغ شد.

با آغاز به کار سامانه رتبه بندی، امید معلمان برای احقاق حقشان پر رنگ تر شد تا آنکه اعلام شد برای جلوگیری از تاخیر پیش آمده و پاسخ به انتظارات فرهنگیان و تا زمان مشخص شدن رتبه ها، بخشی از مطالبات تا پایان مردادماه 1401 پرداخت می شود، وعده ای که دولت امروز آن را اجرایی کرد.

هرچند باید یادآور شد که تاریخ اجرای رتبه بندی از 31 شهریور 1400 است و بدین ترتیب دولت همزمان با یکساله شدن معوقات رتبه بندی، بخشی از آن را پرداخت کرد.

بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه بندی اول: ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت، دوم: ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است اما اجرای آن به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان پذیر نبود که با در اولویت قرار گرفتن این امر، رتبه بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واریز علی الحساب معوقات رتبه بندی معلمان

آغاز واریز علی الحساب معوقات رتبه بندی معلمان