مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 23:322022-08-22حوادث

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای متخلف


رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای متخلف وحادثه ساز در محورهای مواصلاتی شمال استان خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مهدی خمر در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: با توجه به وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در محورهای مواصلاتی، پلیس راه شمال استان طرح توقیف ساعتی خودروهای دارای تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، نقص سیستم روشنایی و حرکات مارپیچ از سوی رانندگان، موارد اخذ دفترچه، اعزام به پایانه اجرا و خودرو رانندگان خاطی توقیف و رانندگان متخلف به مراجع قضایی و پایانه های استان اعزام می شوند.

وی افزود: طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز را با استناد به بند (د) ماده (10) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به اجرا گذاشته می شود.

  رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تخلفات رانندگان به کلیه آنان اعلام می گردد و بایستی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی  و انحراف به چپ جدا پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای متخلف

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای متخلف