مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-22سياسي

همه مصوبات سفر رییس جمهور به قم در حال اجراست


استاندار قم با اشاره به اینکه همه پروژه های سفر رییس جمهور به قم درحال اجراست، گفت: دولت در تامین اعتبارات پروژه های سفر ریاست جمهوری به قم از جدولی که تنظیم کرده جلوتر است و امیدواریم در سه ماهه نخست سال 1402 تمام اعتبارات سفر را جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز دوشنبه 31 مردادماه، در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت برای پردازش اقدامات انجام شده یک فرصت مناسب است، اظهار کرد: دولت سیزدهم در مسیر شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهید رجایی و باهنر گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است دولت به وظیفه اصلی خود نسبت به خدمت رسانی به مردم موفق باشد، عنوان کرد: خوشبختانه در مجموعه مدیریت استان نیز همکاری و هماهنگی مطلوبی شکل گرفته است که نتیجه آن افزایش خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه میراث دار مشکلاتی از گذشته بوده ایم، مطرح کرد: در این مدت گره های زندگی مردم را شناسایی کردیم و بخشی از آن را در قالب سفر رییس جمهور و بخشی از آن را با استفاده از اختیارات مجموعه مدیریت استان برطرف کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مصوبات سفر رییس جمهور به قم در حال اجراست

همه مصوبات سفر رییس جمهور به قم در حال اجراست