مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-22ورزشي

انجمن ورزشی نویسان ایران روز جهانی عکاس را جشن گرفت


به همت کمیته عکاسان، انجمن ورزشی نویسان ایران امروز دوشنبه 31 مرداد 1401 طی مراسمی روز جهانی عکاسان ورزشی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به همت کمیته عکاسان، انجمن ورزشی نویسان ایران امروز دوشنبه 31 مرداد 1401 طی مراسمی روز جهانی عکاسان ورزشی در سالن فارسی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور جمعی از عکاسان ورزشی،اعضای هیئت رییسه انجمن ورزشی نویسان و مسئولین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از عکاسان قدیمی و پیشکسوت در حوزه رسانه های ورزشی و تعدادی از نسل جدید عکاسان ورزشی از بانوان عکاس در حوزه ورزش نیز تقدیر به عمل آمد.

  در ابتدای مراسم دکتر عبدالحمید احمدی ریاست انجمن ورزشی نویسان هم با حضور در این مراسم از زحمات عکاسان ورزشی تقدیر و تشکر کردند و در انتهای صحبت های خود از اهداف هیات مدیره جدید انجمن در راستای مستندسازی نخبگانی که در گذشته در عرصه ی روزنامه نگاری، عکاسی ورزشی، گویندگی و گزارشگری ورزشی اشاره کرد.

در این مراسم برخی از مسئولین سازمان  لیگ از جمله حجت الله بهمنی رییس روابط عمومی سازمان لیگ سخنرانی کرد و سهیل مهدی رییس مسابقات سازمان لیگ ،محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل و نقل و انتقالات سازمان لیگ جلسه پرسش و پاسخی را برگزار کردند و از مشکلات کاری حوزه عکاسان ورزشی مطلع شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن ورزشی نویسان ایران روز جهانی عکاس را جشن گرفت

انجمن ورزشی نویسان ایران روز جهانی عکاس را جشن گرفت