مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-22حوادث

پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید


مردی که مانند موریانه در سایت دیوار لانه کرده و با ادعای نفوذ در سازمان ها و دستگاه های دولتی میلیاردها تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، با تلاش نیروهای کلانتری سپاد مشهد دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در پی شکایت های متعدد از فردی که مدعی بود به دلیل نفوذ در دستگاه های دولتی و غیردولتی توان گرفتن وام های میلیاردی را دارد پرونده ای ویژه در کلانتری سپاد مشهد تشکیل شد و ماجرای کلاهبرداری های موریانه دیوار با صدور دستورات محرمانه ای از سوی سرگرد جعفر عامری (رییس کلانتری سپاد) در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفت چرا که طبق ادعای شاکیان، همه آن ها از طریق سایت دیوار در دام کلاهبردار حقه باز افتاده بودند.

با توجه به اهمیت موضوع، ابتدا نیروهای کلانتری به جمع آوری اسناد و مدارک پرداختند و سپس با کسب مجوز قضایی عملیات دستگیری موریانه دیوار را در حالی آغاز کردند که بررسی ها نشان می داد او در سایت دیوار خود را به عنوان یک سرمایه گذار کلان معرفی می کند و بعد به بهانه گرفتن وام برای مشارکت در پروژه های عمرانی، طعمه هایش را هدف کلاهبرداری قرار می دهد.

به همین دلیل افسران کارآزموده کلانتری سپاد از طریق قرار صوری وارد عمل شدند و او را در یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید

پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید