مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-22اقتصادي

راهکار های میرسلیم برای کاهش قیمت خودرو داخلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا نمی توان با تخصیص فولاد ارزان برای خودروسازان داخلی قیمت نهایی این محصول را برای مردم کاهش داد؟، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راهکار های کاستن از قیمت خودرو داخلی تا 20 درصد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا نمی توان با تخصیص فولاد ارزان برای خودروسازان داخلی قیمت نهایی این محصول را برای مردم کاهش داد؟، گفت: خودروسازان ایراد می گیرند که ما فولاد را با قیمت بالا خریداری می کنیم، ولی شما از ما توقع دارید خودرو ارزان شود که این مسئله ممکن نیست.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل، بازار باید بتواند به طور آزاد کار خودش را انجام دهد، یعنی اگر خودروساز نمی تواند فولاد را با قیمت مناسب از تولیدکننده داخلی خریداری کند، می تواند آن را از تولیدکننده خارجی تهیه کند تا در نهایت خودرو خود را با قیمت مناسب به دست مردم برساند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اگر ما قبول کردیم که بازار خودرو باید رقابتی باشد، در مسئله فولاد که ماده اولیه خودرو است نیز باید همین طور باشد، زیرا بخش مهمی از هزینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های میرسلیم برای کاهش قیمت خودرو داخلی

راهکار های میرسلیم برای کاهش قیمت خودرو داخلی