مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-22اقتصادي

عوارض آزادراهی بعد از اربعین گران می شود


سامانه 141 سازمان راهداری آماده پاسخگویی به شکایات است و نظارت کاملی خواهیم داشت تا مبادا کسی بلیت این اتوبوس ها را به قیمت بالاتر بفروشد.

- به گفته رییس سازمان راهداری، تا آخر این هفته قیمت اتوبوس های اربعین اعلام می شود و تا بعد از اربعین، عوارض آزادراهی هیچ تغییری نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی درباره تردد زمینی زائران به سمت عراق گفت: سال 1398، 33 درصد از زائرین از طریق حمل ونقل عمومی به کربلای معلی مشرف شدند و امسال نیز برآورد ما این است که 35 درصد از زائران را در این بخش خدمات رسانی کنیم و مابقی از طریق جاده ها و با ماشین شخصی شان تردد خواهند کرد.

با توجه به افزایش تعداد زائران، در حال رایزنی هستیم که از ناوگان های دیگر استفاده کنیم، البته نمی توان هر ناوگانی را به کار گرفت و باید از نظر معاینه فنی و سایر پارامترها مورد تایید قرار گیرند.

8000 اتوبوس پذیرای زائران اربعین خواهد بود وی اضافه کرد: در حال حاضر، 8000 دستگاه اتوبوس که مربوط به ناوگان خصوصی است، تدارک دیده شده و آماده خدمت رسانی به زائرین است که با نزدیک شدن به ایام اربعین و طبق مصوبه ستاد اربعین کشور، قیمت بلیت آن را اعلام خواهیم کرد.

هنوز قیمت بلیت ها نهایی نشده و در مرحله بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آزادراهی بعد از اربعین گران می شود

عوارض آزادراهی بعد از اربعین گران می شود