مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-22ورزشي

فرهنگسرای تخصصی بانوان راه اندازی شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: توسعه فضاهای اختصاصی برای بانوان از جمله بوستان های مادر و کودک و راه اندازی فرهنگسرای تخصصی بانوان ودختران زمینه ساز عدالت شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم و راه اندازی فرهنگسرای تخصصی بانوان ودختران زمینه ساز عدالت شهری است، بانوان، برای بهره مندی مناسب از اوقات فراغت نیازمند زیرساخت هایی مطلوب و متناسب با هنجار های اجتماعی، دینی و فرهنگی هستند و دراین راستا ضرورت دارد فضاهای اختصاصی ویژه بانوان توسعه یابد.

وی افزود: طراحی و ساخت بوستان بانوان و نیز ورزشگاه ها باعث ایجاد تعاملات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی بانوان  می شود و باید براساس شاخصه هایی صورت گیرد که نیازمندی های این قشر مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به کمبود فضای فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان تاکید کرد و گفت: راه اندازی فرهنگسراهای تخصصی از جمله فرهنگسرای هنر و رسانه و فرهنگسرای دختران و بانوان از جمله مطالبات شورای ششم است که بایستی نکات فنی آن در مرکز پژوهشها با حضور کارشناسان بررسی شود و پس از طرح آن در صحن شورا اجرایی شود.

اللهیاری همچنین در این جلسه به برنامه های مدیریت شهری در راستای جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات شورای ششم در این راستا که باعث پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای تخصصی بانوان راه اندازی شود

فرهنگسرای تخصصی بانوان راه اندازی شود