مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-22اجتماعي

مادر دیری که 50 فرزند تربیت می کند!+عکس


دیسک کمر امانش را بریده است اما بازهم دست از تربیت فرزندانش برنداشته چراکه او برای پرورش نوجوانان دیار خود با امام حسین(ع) عهد بسته است که در هر شرایطی این علم را بالا نگه دارد.

- خبرگزاری فارس - شهرستان دیر، فاطمه مظفری پور: دو ساعتی بود که دخترش را به مدرسه رسانده و به خانه برگشته بود، همچنان که درحال پخت غذای ظهر بود، فکرش درگیر این بود که فردای این نوجوانان را چه کسی تضمین می کند! با خود می اندیشید که نکند عاقبت دختر نوجوانش، عاقبت برخی بلاگرهای اینستاگرامی شود که برای یک لایک، وجودشان را هم می فروشند! این ترس، ابتدای جرقه یک ایده بود، اینک، سکینه امینی این را در خود جسته بود که او به عنوان یک مادر یا شاید به عنوان یک شهروند در این جامعه، نسبت به دیگر افراد جامعه خود مسئول است؛ پس چنین شد که او آغازگر حرکتی جهادی برای حفظ آینده نوجوانان دیارش شد.

مادر دیری جای خالی پرورش در آموزش پرورش را پر کرد این مادر دیری، کار خود را از ماه مبارک رمضان سال جاری در مدارس آغاز کرد، چنان که با هدف امر به معروف و نهی از منکر، سازمان تبلیغات اسلامی با کد 306030002 به ثبت رساند.

بانوی دیری پرورش را به کف جامعه کشید این بانوی دیری به حضور در مدارس اکتفا نکرد و با انگیزه ای که در کنار دانش آموزان در دلش جوانه زده بود، طرح های جهاد خود را به کف جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر دیری که 50 فرزند تربیت می کند!+عکس

مادر دیری که 50 فرزند تربیت می کند!+عکس