مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-22سياسي

تردد روان در بیشتر جاده ها/ محور کندوان هفتم و هشتم شهریور مسدود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: محور کندوان از 7 شهریور تا 8 شهریور 1401، از ساعت 8 تا 16 به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان در کیلومتر 72 تا 74 مسدود است و تردد از محور های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

آزادراه های کرج-تهران و قزوین-کرج پرترددترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-تهران با 149 هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج با 141 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 136 هزار تردد، ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19 مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2471 دستگاه ترددشمار فعال در محور های برون شهری نسبت به روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در بیشتر جاده ها/ محور کندوان هفتم و هشتم شهریور مسدود است

تردد روان در بیشتر جاده ها/ محور کندوان هفتم و هشتم شهریور مسدود است