مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-22اجتماعي

خط کشی 63 کیلومتر از محورهای مواصلاتی درمیان خراسان جنوبی


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان از اجرای بالغ بر 63 کیلومترخط کشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی 5 ماهه سال 1401 خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضا نوری مقدم، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خط کشی محورهای مواصلاتی یکی از اقداماتی بوده که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال،  بالغ بر 63 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان با اولویت و با توجه به نوع جاده، ترافیک و لزوم نیاز فوری ایمن سازی در مسیرها، به صورت امانی و پیمانی خط کشی شده است.

  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان ادامه داد: در این مدت بالغ بر 872 تابلو علائم شستشو،  48 عدد سرعتکاه نصب، نزدیک به 250 دستگاه پل تنقیه و افزون بر 70 گشت تلفیقی با پلیس راه جهت بررسی  و ایمنی و آرام سازی محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شد.

نوری مقدم افزود: در این مدت  17 عدد چراغ هشدار چشمک زن تعمیر، نصب و نسبت به تعمیر  15عدد چراغ های روشنایی یا تابلو های برق اقدام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان در پایان با اشاره به قانون حفاظت از حریم راه ها گفت: در 5ماهه نخست سال جاری 1401 نزدیک به 9 اخطار کتبی به متجاوزان به حریم راه ها صادر و نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 63 کیلومتر از محورهای مواصلاتی درمیان خراسان جنوبی

خط کشی 63 کیلومتر از محورهای مواصلاتی درمیان خراسان جنوبی