مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-22ورزشي

سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از رفع مشکلات مربوط به باشگاه والیبال شهرداری ارومیه و بازگشت این تیم به لیگ برتر خبر داد.

- علی مصطفی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فدراسیون والیبال به علت کسورات و بدهی 2سال گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه به بازیکنان، طی هفته گذشته این باشگاه را از لیگ برتر حذف و بازگشت به لیگ برتر را منوط به پرداخت بدهی بازکنان و کسورات اعلام کرده بود.

وی با اشاره به رایزنی های انجام شده در خصوص احصای مشکلات تیم والیبال شهرداری ارومیه با فدراسیون والیبال تصریح کرد: طی تلاش های مسوولان استان و نماینده مجلس آقای جلال زاده و اعضای شورای اسلامی با فدراسیون والیبال و تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی از  طرف استانداری و از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی اقدام به پرداخت بدهی و موجب بازگشت تیم به لیگ خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: طی رایزنی با بازیکنان و پرداخت بدهی ها امیدواریم مشکلات حل و هر چه سریع تر اقدام به انتخاب سرمربی، تشکیل تیم فنی  انجام شود.

مصطفی زاده عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد تیم والیبال بازیچه تصمیمات احساسی و زنگ تفریح برخی افراد قرار گیرد و باعث ناراحتی والیبال دوستان و همشهریان شود  این تیم بایستی به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت

سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت