مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 22:422022-08-21اقتصادي

تخصیص اعتبار 5000 میلیارد تومانی ساماندهی رودخانه زدجوب و گوهررود از طریق تهاتر نفت


استاندار گیلان با بیان اینکه تصفیه خانه شیرابه سراوان به طور آزمایشی راه اندازی شده، گفت: در خصوص فاضلاب شهری هم قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده و مقرر شد پنج هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در خصوص تصفیه فاضلاب شهری از طریق تهاتر نفت تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از روند لایروبی رودخانه زرجوب و گوهر رود، بازدید از تصفیه خانه بیمارستان پورسینا و تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی رودخانه زردجوب و گوهر رود و پسماند سراوان اولویت اصلی مسوولان در استان گیلان است، اظهار کرد: در استان گیلان دو معضل پسماند سراوان و رودخانه های زرجوب و گوهررود به دغدغه اصلی مسوولان مبدل شده و در این راستا اقدامات خوبی توسط دولت در حال انجام است.

  وی با اشاره به دستور مهم رییس جمهور در خصوص احیای دو رودخانه زرجوب و گوهررود گفت: رییس جمهور در سفر خود به استان گیلان دستور رسیدگی فوری و احیای این دو رودخانه مهم را صادر کرده و از فردای همان روز تصمیمات لازم در حال انجام است.

  نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی سرمنشا آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته منشا آلودگی دو رودخانه زرجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 5000 میلیارد تومانی ساماندهی رودخانه زدجوب و گوهررود از طریق تهاتر نفت

تخصیص اعتبار 5000 میلیارد تومانی ساماندهی رودخانه زدجوب و گوهررود از طریق تهاتر نفت