مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-21سياسي

کریمی قدوسی: نیازی به تصویب توافق وین در مجلس نیست


این قانون در تداوم قانون قبلی است طبق این شرایط ما قانون گذاری کرده که با خروج آمریکا و عمل نکردن اروپا به تعهداتش، ایران هم به تعهداتش عمل نکند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که احتیاجی به تصویب توافق احتمالی در مجلس نیست گفت: حرکت جدیدی شروع نشده بلکه استمرار توافق قبلی است که قبلا مجلس اذن داده بود.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم و یازدهم در گفت و گو با ایسنا به ابهامات، انتقادات و سوالات درباره ضرورت تصویب توافق احتمالی هسته ای در مجلس پاسخ داد که متن آن را در ادامه می خوانید: برخی معتقدند که با توجه به تصویب برجام در مجلس دهم، باید مجددا توافق احتمالی جدید در مذاکرات برجام به تصویب مجلس یازدهم برسد.

با توجه به سابقه نمایندگی شما در مجلس سابق چقدر این نظر را قبول دارید؟ طبق ماده 7 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، در صورتی که 1+4 به تعهدات و وظایفش عمل کند، وزارت خارجه گزارشی به کمیسیون امنیت ملی درباره عملکرد طرف مقابل ارائه می کند.

سپس نوبت به کار کارشناسی کمیسیون امنیت ملی می رسد مبنی بر اینکه توافق صورت گرفته برای لغو تحریم ها با راستی آزمایی عجین است یا خیر و آن گزارش در صحن قرائت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی: نیازی به تصویب توافق وین در مجلس نیست

کریمی قدوسی: نیازی به تصویب توافق وین در مجلس نیست