مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-21اقتصادي

بحران انرژی در اروپا پیست های اسکی سوییس را در معرض خاموشی قرار داد


به نظر می رسد، بحران رو به رشد انرژی در اروپا، اکنون به پیست های اسکی سوییس رسیده است و احتمالا دولت این کشور مصرف برق تله اسکی و تجهیزات برف سازی را تا یک پنجم کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، به نظر می رسد بحران رو به رشد انرژی در اروپا، اکنون به پیست های اسکی سوییس رسیده است.

رادیو تله اسکی و تجهیزات برف سازی را تا یک پنجم کاهش دهند.

بر اساس این گزارش، برقی که برای تجهیزات حیاتی اسکی استفاده می شود، می تواند برق 40 هزار خانوار سوییسی را در تمام سال تامین کند.

با این حال، این طرح با مخالفت نمایندگان صنعتی مواجه شده است، زیرا آنها معتقدند که این اقدام احتمالا به میزان چشم گیری درآمدها را کاهش می دهد و در نتیجه فرصت های شغلی در بخشی را که در 2 زمستان گذشته به دلیل شیوع کرونا با مشکل مواجه بوده را با  تهدید روبرو می کند.

لوران واچر، رییس اپراتور آسانسور Televerbier در کانتون وله سوییس با توضیح اینکه هر فرانکی که برای آسانسور خرج می شود، شش فرانک به این منطقه می آورد، گفت، خاموش کردن تجهیزات برف سازی خطر بزرگی برای پیست های اسکی است.

واچر گفت، اپراتور ممکن است خاموش کردن برخی از چراغ ها، بخاری های قابل حمل و آب گرم در حمام ها و همچنین قطع برخی آسانسورها و پله های برقی را در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران انرژی در اروپا پیست های اسکی سوییس را در معرض خاموشی قرار داد

بحران انرژی در اروپا پیست های اسکی سوییس را در معرض خاموشی قرار داد