مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-21اقتصادي

نیکزاد: بیش از 90درصد مردم به صداقت اخبار خبرگزاری فارس اعتقاد دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد در نشست با قائم مقام و عوامل خبرگزاری فارس اظهار کرد: اعتماد مردم سرمایه اصلی خبرگزاری فارس است و بیش از 90درصد مردم به صداقت اخبار این خبرگزاری اعتقاد دارند.

عباس درویش توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس نیز در این نشست با اشاره به آمار بیش از 10میلیونی حامیان سوژه های فارس من خبرگزاری فارس بیان کرد: در این سامانه بستری فراهم شده تا مسائل و مشکلات جامعه توسط مردم در خبرگزاری فارس گزارش و با افزایش حمایت ها از سوژه مدنظر مخاطبان، خبرنگاران خبرگزاری مسؤولیت پیگیری از مسؤولان مرتبط برعهده می گیرند و تا رفع آن سوژه و مشکل تلاش می کنند.

دشمن با تزریق اخبار مأیوس کننده به دنبال ضربه زدن به کشور و مردم است وی با بیان این که دنیا در هر لحظه با انبوهی از اخبار بد مواجه است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به این کشور و مردم با تزریق اخبار مأیوس کننده هستند که خبرگزاری فارس برای مقابله، رویکرد خبر خوب را برای امیدآفرینی در بین مردم در پیش گرفته و روزانه اخبار و اتفاق های خوشایند را منتشر و توزیع می کند.

قائم مقام خبرگزاری فارس با اعلام این که خبرگزاری فارس در توانمندسازی و تربیت نیروهای فعال و تراز انقلاب اسلامی نیز فعالیت های مهمی انجام داده است، ادامه داد: باشگاه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: بیش از 90درصد مردم به صداقت اخبار خبرگزاری فارس اعتقاد دارند

نیکزاد: بیش از 90درصد مردم به صداقت اخبار خبرگزاری فارس اعتقاد دارند