مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-21سياسي

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان هرمزگان برکناری مدیران پروازی است و در خصوص عدم استفاده از مدیران پروازی در خواست های زیادی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان مطالبه شده است.

وی افزود: یکی از مطالبه هایی که در ماه های اخیر از ستاد امربه معروف و نهی از منکر در خواست شده است، عدم به کارگیری مدیران پروازی و اولویت دهی به نیرو های بومی می باشد، زیرا مدیران پروازی که هیچ گونه تعلق خاطری به این استان ندارند و باعث بروز مشکلاتی برای مردم به ویژه جوانان شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مدیران باید ملزم شوند به طور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

کریمی ادامه داد: هیچ دلیلی برای حضور نداشتن مدیران در استان وجود ندارد، جای این سوال است که این مدیران در تهران چه می کنند و چرا به وظایف خود نسبت به استان هرمزگان توجهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی اظهار کرد: مدیری که در تهران بخواهد برای صنعت استان هرمزگان که قطب اقتصادی کشور است تصمیم گیری کند خیلی متفاوت است با مدیر با سابقه ای که در میدان حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد