مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-21سياسي

آخرین وضعیت مهمترین و بزرگترین موقوفه کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه خلیج فارس در 6 طبقه ساخته می شود که سه طبقه از این پروژه به پارکینگ با ظرفیت بیش از 330 اتومبیل اختصاص می یابد و طبقات دیگر در قالب واحد های تجاری،اداری و .

ساخته می شود.

 وی عنوان کرد: با افتتاح این طرح برای بیش از یک هزار نفر بصورت مستقیم و  غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: موقوفه محمد حسین طاهری در میدان هفت تیر شهر یاسوج در زمینی به مساحت 3400مترمربع و در سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در حال اجراست که خوشبختانه عملیات سفت کاری پارکینگ آن به اتمام رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیربنای کل پروژه 18 هزار مترمربع و مساحت کل طبقات پارکینگ 10 هزار مترمربع است، گفت: با نصب تاسیسات روشنایی و مکانیکی، پارکینگ پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج به بهره برداری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مهمترین و بزرگترین موقوفه کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت مهمترین و بزرگترین موقوفه کهگیلویه و بویراحمد