مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-21سياسي

رییسی: مساجد نقش مهمی در پاسخگویی به شبهات و رفع گره های ذهنی مردم دارند


رییس جمهور با تاکید بر نقش تبیینی مساجد و ائمه جماعات در کشور گفت: مساجد کانون امیدآفرینی در کشور هستند و باید نقش مهمی در پاسخگویی به شبهات علمی و رفع گره های ذهنی مردم ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی در هفدهمین اجلاس روز جهانی مسجد که صبح امروز یکشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: امپراطوری رسانه ای امروز ابزار دشمن برای القای یاس در جامعه و در صدد دور کردن مردم از دین، ارزش ها و آرمان های انقلاب و برای تامین منافع ملت بهره بگیرد.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم ها و تهدیدها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، افزود: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت ها و توانمندی ها می گویم که آینده برای کشور روشن است.

امروز جنگ، جنگ اراده هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید و قطعاً خدای متعال هم کمک حال و یاریگر ملت ایران خواهد بود.

رییس جمهور با بیان اینکه با رویکرد عزتمندانه دولت مردمی، بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده ایم، تصریح کرد: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد، دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مساجد نقش مهمی در پاسخگویی به شبهات و رفع گره های ذهنی مردم دارند

رییسی: مساجد نقش مهمی در پاسخگویی به شبهات و رفع گره های ذهنی مردم دارند