مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-21بين الملل

مجری ام اس ان بی سی: جنگ داخلی در آمریکا آغاز شده است


در ادامه جنجال بر سر حمله اف بی آی به عمارت ترامپ و خشم طرفداران وی، مجری شبکه آمریکایی «ام اس ان بی سی» برای دومین بار نگرانی خود را از جنگ داخلی در ایالات متحده که به اعتقاد وی همین حالا هم آغاز شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شنبه (21 اوت) تیفانی کراس مجری برنامه The Cross Connection شبکه آمریکایی ام اس ان بی سی برای دومین بار در روزهای اخیر نگرانی خود را از جنگ داخلی در ایالات متحده که به اعتقاد وی همین حالا هم آغاز شده، ابراز کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز ، او گفت جنگ داخلی به دلیل بی اعتمادی در حال بروز افراط گرایان طرفدار ترامپ به دولت ایالات متحده ناشی از حمله اوایل ماه اف بی آی به عمارت رییس جمهور سابق آمریکا اینجاست.

  طبق این گزارش، کراس در مونولوگ آغازین خود تصویر گسترده از تهدید فزاینده مفروض اقتدارگرایی جمهوری خواه در دوران دونالد ترامپ را ترسیم کرد.

وی با وارد ندانستن خشم ترامپ از حمله اف بی آی به عمارتش شروع و استدلال کرد که این حکم به دلیل اتهاماتی مبنی بر اینکه رییس جمهور سابق به طور غیرقانونی اسناد طبقه بندی شده را پس از ترک مقام خود نگه داشته، موجه است.

مجری برنامه شبکه ام اس ان بی سی همچنین گفت که احتمال بسیار واقعی وجود دارد که رییس جمهور سابق ایالات متحده به دلیل نقض قانون جاسوسی یا سایر قوانین فدرال مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری ام اس ان بی سی: جنگ داخلی در آمریکا آغاز شده است

مجری ام اس ان بی سی: جنگ داخلی در آمریکا آغاز شده است