مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-21سياسي

نظام پزشکی: از ارائه آمار مهاجرت پزشکان معذوریم اما رو به افزایش است


نگرانی ما از آن روزی است که پزشکان ما به کشورهای همسایه مهاجرت کنند و ما با کمبود پزشک روبه رو شده و مجبور به ارجاع بیماران به کشورهای همسایه باشیم.

- نگرانی ما از آن روزی است که پزشکان ما به کشورهای همسایه مهاجرت کنند و ما با کمبود پزشک روبه رو شده و مجبور به ارجاع بیماران به کشورهای همسایه باشیم.

رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تعداد مهاجرت پزشکان متخصص و فوق تخصص از پزشکان عمومی در کشور پیشی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور جعفری نمین 29 مرداد در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: از ارائه آمار مهاجرت پزشکان معذوریم اما در کل باید گفت آمار مهاجرت پزشکان نگران کننده و رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه 20 مورد درخواست مهاجرت در اردبیل به ثبت رسیده است، تصریح کرد: مسئولان باید تدبیری بیندیشند تا با ریشه یابی علل و عوامل این موضوع جلوی مهاجرت پزشکان گرفته شود.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور با تبریک اول شهریور زادروز حکیم بوعلی سینا به عنوان روز پزشک گفت: پزشکان در همه عرصه های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و حتی در جنگ تحمیلی، سیل، زلزله و سایر حوادث در مسیر نجات مردم گام های اساسی برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی: از ارائه آمار مهاجرت پزشکان معذوریم اما رو به افزایش است

نظام پزشکی: از ارائه آمار مهاجرت پزشکان معذوریم اما رو به افزایش است