مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-21سياسي

آیت الله حسینی: انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده اما عده ای ناسپاس هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه توجه به حلال و حرام بر همه مسلمان واجب و لازم است، اظهار کرد: توجه به حلال و حرام بر مسؤولان جمهوری اسلامی واجب تر و لازم تر است و اگر یک ریال در بیت المال از بین رفت باید پاسخ گوی باشیم.

وی گفت: گاهی براثر یک سوءمدیریت و گاهی براثر یک پیشنهاد بیت المال از بین می رود که بسیار خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسؤولان بیشتر در راه تقوا تلاش کنند، ادامه داد: مسؤولان در خصوص واجبات شرعی دغدغه داشته باشند و نکند یک واجب شرعی در کف خیابان لگدمال شود یا در محفل و مجلسی ارزش های دینی چه در گفتار، نوشتار و اعمال و رفتار زیر سوال برود اما مسؤول ما سکوت کند.

حسینی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت عنوان کرد: نظام خدمات فراوانی انجام داده است، خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه بیان کرد: برخی از شماها گذشته را دیدید و این استان چگونه بود، یاسوج فقط یک روستا بود اما انقلاب این همه خدمت ارائه کرد اما گاهی ناسپاسی انجام می شود و خدمات نظام زیر سوال می رود که البته همه کار دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی: انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده اما عده ای ناسپاس هستند

آیت الله حسینی: انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده اما عده ای ناسپاس هستند