مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-21سياسي

سقوط دیدگاه رسانه ای در دماوند


روز 17 مردادماه هر سال بهانه ای برای تقدیر از زحمات و تلاش های خبرنگاران طی یک سال گذشته است، اما روز با بی توجهی مسئولان در شهرستان دماوند به فراموشی سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند؛ مهدی مرادی فعال رسانه ای در رابطه با گرامیداشت نادیده گرفت، چراکه به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است.

  اهمیت فعالیت رسانه ها به گونه ای شده که به گفته کارشناسان حوزه ارتباطات، رسانه ها بیشترین تأثیرگذاری را در فضای جامعه و زندگی امروز بشر دارند و بدون شک، این خبرنگاران هستند که با فعالیت خود در رسانه ها، وظیفه اطلاع رسانی و پیگیری و تحقق مطالبات مردمی را به عنوان نمایندگان مردم در جامعه بر عهده دارند.

انگیزه ای که امید را در دل خبرنگاران روشن نگه می دارد خبرنگاران، کسانی هستند که در طول شبانه روز سال همواره با وجود تمامی سختی های پیش رو برای انجام رسالت اصلی خود با کم ترین مزایا، اما با بیشترین بازخوردها، برای رفع مشکلات مردم و برقراری پلی بین مردم و مسئولان تلاش می کنند.

با وجود همه کمبودها، عشق و علاقه به کار و خدمت به مردم، همواره دلیل اصلی خبرنگاران برای ادامه فعالیت هاست؛ انگیزه ای که آنان را همراهی و نور امید را در دلشان روشن می کند؛ بدون شک خبرنگاران در دنیایی گام برمی دارند که با مشکلات زیادی مواجه است و هر نقد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دیدگاه رسانه ای در دماوند

سقوط دیدگاه رسانه ای در دماوند