مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-21دانش

ستاری: آموزش و پرورش باید به نوآوری نزدیک شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با اشاره اینکه آموزش و پرورش باید به نوآوری نزدیک شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با اشاره اینکه آموزش و پرورش باید به نوآوری نزدیک شود، گفت: در همین راستا معاونت علمی ابزارهایی از قبیل شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های خلاق دارد که آموزش و پرورش می تواند از آن ها بهره گیرد.

سورنا ستاری در این اجلاس با بیان اینکه در سالیان گذشته فعالیت های زیادی با آموزش و پرورش خصوصا در حوزه نخبگانی داشتیم، گفت: البته در این حوزه همیشه چالش هایی وجود داشته اما بهترین برخورد در حوزه نخبگانی در چند ماه اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه همواره تغییر ریل در حوزه آموزش و پرورش دغدغه بوده، افزود: حوزه آموزش و پرورش بسیار وسیع است و نسبت به آن ترس وجود دارد، همچنین سرعت رشد تکنولوژی بسیار بالاست و آینده خیلی قابل پیش بینی شده است.

ستاری با بیان اینکه سرعت رشد فناوری در حوزه بیوتکنولوژی و هوش مصنوعی بسیار زیاد شده است، ادامه داد: ماشین در حال جایگزینی بر انسان ها است، در همین راستا تعاملات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: آموزش و پرورش باید به نوآوری نزدیک شود

ستاری: آموزش و پرورش باید به نوآوری نزدیک شود