مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-21سياسي

مسؤولان، در راه رفع مشکلات آزادگان گام بردارند


معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مسؤولانی که امروز در هر مقام و منصبی قرار دارند باید خدمتگزار آزادگان باشند و در راه رفع مسائل و مشکلات آنها گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران شامگاه شنبه در همایش الماس های درخشان و تجلیل از آزادگان شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با صبر و استقامت خود دشمنان این سرزمین را به زانو درآورده و شکست دادند.

جوهری افزود: دوران اسارت در زندانهای بعث از سخت ترین روزهای زندگی آزادگان بود که به تعبیر مقام معظم رهبری لحظه به لحظه دوران اسارت برای آزادگان سرافراز صدقه جاریه است.

وی با اشاره به ایثارگری و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: صبر و استقامت آزادگان به اسلام عزت و آبرو بخشید و خانواده های دلاور مردان آزاده با صبر خود اسلام، انقلاب و نظام را روسفید کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، تاکید کرد: همه انسان ها در طول زندگی خود در معرض امتحان قرار می گیرند و آزادگان ایران اسلامی هم در طول دوران اسارت در زندان های مزدوران بعثی از امتحان الهی سربلند و پیروز آمده و امتحان پس دادند و در برابر وحشیگری های مزدوران بعثی صبر و مقاومت کرده و آنها را خسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان، در راه رفع مشکلات آزادگان گام بردارند

مسؤولان، در راه رفع مشکلات آزادگان گام بردارند