مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 06:172022-08-21بين الملل

راز حمایت ایران از «حماس» در دوران فتنه سوریه چه بود؟


یک پژوهشگر مسائل فلسطین با اشاره به راز حمایت جمهوری اسلامی ایران از «حماس» در دوران فتنه سوریه گفت: امروز فلسطین در بُعد مقاومت نظامی وضعیت بسیار خوبی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسئله آزادی فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونسیتی از ابتدای تشکیل این رژیم در سال 1948 میلادی، به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسلمانان و آزادگان جهان مطرح شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از پیش به این مسئله توجه شد و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان آغاز کرد و با شلیک حدود 1000 موشک به سرزمین های اشغالی، امنیت این رژیم را برهم زد.

یکی از موارد مهم در این جنگ این بود که جنبش جهاد اسلامی نشان داد هریک از گروه های مقاومت فلسطین به تنهایی می تواند با رژیم صهیونسیتی مبارزه کند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همین مسئله اشاره کردند و حفظ یکپارچگی تمامی گروه های فلسطینی را لازم دانستند.

در بخشی از پیام ایشان به زیاد نخاله آمده است: حادثه اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز حمایت ایران از «حماس» در دوران فتنه سوریه چه بود؟

راز حمایت ایران از «حماس» در دوران فتنه سوریه چه بود؟