مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-20سياسي

انتقاد عضو شورا از وضعیت سیما و منظر رشت


عضو شورای شهر رشت با انتقاد از وضعیت سیما و منظر شهر رشت گفت: باید در این باره تصمیم جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه در آستانه ورود به هفته دولت هستیم، اظهار کرد: هفته دولت مصادف با سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر است که از مسؤولین وفادار به نظام و ملت بودند که تمام وجود خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته بودند.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه یقینا مردم از دولت خدمتگزار انتظار دارند برای رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش در تلاش باشند، افزود: مردم امیدوارند با اقداماتی که در دولت خدمتگزار و در راس رییس جمهور کشورمان در دستور کار قرار گرفته است، با رفع تبعیض ها و فقر، جامعه به سمت توسعه و تعالی رهنمون شود.

  وی با تبریک 28 مرداد مصادف با روز عکاس بیان کرد: عکاسان با ثبت لحظه ها به نحوی تاریخ را روایتگری می کنند و این قشر پُر تلاش در تمامی ادوار بالاخص دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور خود لحظه های زیبایی را برای همیشه ثبت و ماندگار کردند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک پیشاپیش روز پزشک به تمامی پزشکان پر تلاش رشت تصریح کرد: پزشکان همواره در تمامی ادوار بالاخص دوران کرونا شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از وضعیت سیما و منظر رشت

انتقاد عضو شورا از وضعیت سیما و منظر رشت