مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-20سياسي

جزییات دیدار مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی رییس جمهور


اعضای مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار کردند که در این دیدار مشکلات مردم این استان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار کردند که در این دیدار مشکلات مردم این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جزییات مطالب مطرح شده در دیدار مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی رییس جمهور به شرح زیر است: عبدالناصر درخشان به منظور پیگیری مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه با سید محمد حسینی دیدار کرد.

در این دیدار درخشان عضو کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد که متاسفانه در حق مردم استان سیستان و بلوچستان به صورتی عمل شده که مردم این استان خود را بیگانه و فرزند ناخوانده کشور می دانند و معاندین کوردل نیز منتظر فرصتی جهت تحریک مردم فهیم هستند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و موجب بدبینی مردم به  نظام شوند.

در حالیکه این مردم مانند همیشه آنها را مایوس می کنند و به عهدی که با رهبر فرزانه خود بسته اند، همیشه و در همه حال پایبند خواهند بود.

متاسفانه با گذشت سال ها هنوز مردم ما با حداقل ها مواجه هستند به طوری که مطالبه گری و نوع خواسته هایشان با سایر استان ها متفاوت است، مردمی که به حداقل ها قانع ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی رییس جمهور

جزییات دیدار مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با معاون پارلمانی رییس جمهور