مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 17:272022-08-20سياسي

انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر بیرجند از وظایف ذاتی شهرداری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهرداری بیرجند ملزم است راه دسترسی به مجموعه کارگاهی صنوف آلاینده را تأمین کند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر در راستای مدیریت شهری، صورت می گیرد و از وظایف ذاتی شهرداری ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهرداری بیرجند ملزم است راه دسترسی به مجموعه کارگاهی صنوف آلاینده را تأمین کند، متذکر شد: در صورت امکان از محل اعتبارات عمران شهری به اجرای این راه دسترسی کمک صورت خواهد شد.

عباس زاده تصریح کرد: در راستای افزایش ایمنی باند قدیم فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، لازم است چند تیر برق حذف شود اما این اقدام، به وضعیت ایمنی جاده مواصلاتی و میدان فرودگاه خدشه وارد می کند.

وی ادامه داد: لازم است در راستای تأمین توأمان امنیت و روشنایی باند قدیم و جاده مواصلاتی فرودگاه، همه جوانب امر مورد بحث و نظر کارشناسی حوزه های متولی به ویژه پلیس راهور قرار گیرد و در جلسه آتی شورای ترافیک استان در خصوص آن تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر بیرجند از وظایف ذاتی شهرداری است

انتقال صنوف آلاینده به حریم شهر بیرجند از وظایف ذاتی شهرداری است